Afbeelding
ZHZActueel.nl

Vlam in de pan veroorzaakt keukenbrand in Sliedrecht

Brand

SLIEDRECHT Na een vlam in de pan in een woning aan de Rivierdijk in Sliedrecht is donderdagavond 22 april brand ontstaan. Dit gebeurde even na 19.00 uur. Buurtbewoners schoten de bewoonster te hulp terwijl de brandweer met spoed onderweg was. Toen de brandweermensen ter plaatse kwamen bleek de brand in het plafond te woeden. Hierdoor moest de brandweer het plafond slopen om het vuur volledig te kunnen blussen. Na het blussen van de brand is de woning geventileerd om alle rook te verdrijven. De bewoonster had rook ingeademd en is door ambulancepersoneel nagekeken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
advertentie
advertentie