Afbeelding
Kom Aan Tafel!

‘We konden nu sneller schakelen’

22 oktober 2020 om 09:59 Zakelijk

,,In maart moesten we de mensen wegsturen”, vertellen Amber en Youri Labee van restaurant Kom Aan Tafel!. ,,We zijn toen drie weken dicht geweest. Daarna hebben we besloten om open te gaan voor bezorgen en afhalen om zo nog wat inkomsten te genereren. Omdat het lekker weer was, heeft onze ijssalon hieraan ook bijgedragen. Daarna mochten we beperkt open en door de verplaatsbare wand tussen het restaurant en de naastgelegen sportkantine weg te halen, konden we binnen de maatregelen zo’n vijftig gasten kwijt. Dat kwam iets in de buurt bij onze normale capaciteit en iedereen kon zich toch aan de geldende regels houden.” Toen vorige week het bericht kwam dat hun restaurant weer dicht moest, konden Amber en Youri Labee veel sneller schakelen. ,,Die eerste keer hebben we echt een potje staan janken. Nu waren we teleurgesteld, maar kwam ons noodplan veel sneller op gang. De leverancier van ons reserveringssysteem heeft in maart heel snel en kosteloos het systeem uitgebreid met een bestelmodule. Ook met de hulp van andere leveranciers hebben we dit weer snel op poten kunnen zetten.” Wel zeggen de eigenaren soms moedeloos te worden. ,,We hielden ons aan de regels en worden nu voor ons gevoel toch bestraft. We proberen het nu weer zo goed als mogelijk voor en met ons personeel te bolwerken.” Wie ook thuis wil genieten van de gerechten van Kom Aan Tafel! kan van donderdag tot en met zondag bestellen via www.kom-aan-tafel.nl.

[Youri Labee, restaurant Kom aan Tafel!

Marjanne Dijkstra

advertentie
advertentie