KPN: ‘Aansluiting is meer dan knop om’

31 augustus 2009 om 00:00 Nieuws

SLIEDRECHT - In Het Kompas van vorige week las u het relaas van enkele bewoners van de nieuwe woningen in Baanhoek-West. Zij waren wekenlang verstoken van telefoon, internet en televisie. KPN reageerde als volgt op de vragen van Het Kompas.

Stefan Simons, woordvoerder van KPN: ,,Volgens mij is er niet zo heel veel aan de hand, er is maar één huishouden waar het echt nog niet goed is. Bij nieuwbouwhuizen in het algemeen moet als de woningen worden opgeleverd laswerk worden verricht zodat de huizen kunnen worden aangesloten. Er moet echt een aansluiting tot stand worden gebracht, het is meer dan gewoon een knop omzetten. In het specifieke geval (bij de familie Van Hoek, red.) hadden we een fout contactnummer van de familie, waardoor we hen niet konden bereiken om de werkzaamheden uit te voeren. Ik heb begrepen dat inmiddels voor 7 september een afspraak is gemaakt om de aansluiting te maken. Ik snap ook dat de familie niet wil betalen voor de diensten die zij afgelopen weken niet konden ontvangen. Als ze contact opnemen met de klantenservice kunnen zij dit regelen.”

advertentie
advertentie