Gemoedelijke gezinsdag Univé

16 augustus 2010 om 00:00 Nieuws

Sliedrechts bedrijf wil breed publiek trekken

SLIEDRECHT - Het Univé Zomer Spektakel is zaterdag 28 augustus voor iedereen toegankelijk. Jong en oud kunnen zich verheugen op een gezellige familiedag in De Lockhorst. Marketing medewerker Ilse Middelkoop: ,,Het wordt een ontspannen dagje uit, en de toegang is helemaal gratis. We willen ons als bedrijf presenteren en onze klanten in de watten leggen.”

Door Amy van den Berg

Het is duidelijk: het Univé Zomer Spektakel belooft een gemoedelijke gezinsdag te worden. Kinderen kunnen zich laten schminken, en worden tegelijkertijd vermaakt door een ballonnenclown. Daarnaast kunnen ze zich met leeftijdsgenoten uitleven op het springkussen, om daarna lekker bij te komen op een ritje met de draaimolen of tijdens een voorstelling van het poppentheater. Maar oudere kinderen zijn zeker niet vergeten: De Aquabubble geeft hun de mogelijkheid om letterlijk over water te lopen en spelers van het eerste elftal van Kozakken Boys dagen de jeugd uit voor een ‘potje’ voetbal”. Ilse Middelkoop, marketing medewerker: ,,We hebben ons voornamelijk gericht op kinderen, maar er is voor iedereen iets te doen. Ook voor ouders en grootouders.” Want terwijl de kids genieten van een ritje op een pony, kunnen de ouders zich overgeven aan de braderie, waar onder andere sieraden, kleding, boeken en hobbybenodigdheden wordt aangeboden. Of zich gratis laten masseren en knippen door een professionele masseur en kapper van Mijn Gemak. Ook zijn er een poppendokter en tuinadviseur aanwezig. En om een goed doel te steunen, kan men zich aansluiten bij het Rad van Fortuin, waarvan de opbrengsten naar Stichting Kika gaan. Tevens biedt het horecaplein met terras de mogelijkheid te genieten van een versnapering en kan iedereen op een zogenaamde Fitzuil binnen enkele seconden zijn of haar gezondheid aflezen.

Het komende Zomer Spektakel van Univé is toegankelijk voor iedereen, en wordt ontzettend gezellig, vertelt Middelkoop: ,,Univé staat bekend om zijn persoonlijk karakter en op deze manier staan we letterlijk dichtbij onze klanten. Ons bedrijf heeft een open karakter en is laagdrempelig. Dit is voor ons de kans om te laten zien wie we zijn.”

,,Onze klanten hebben allemaal een stem in ons bedrijf”, vertelt Middelkoop. Met de jaarlijkse ledenavond betrokken we klanten bij ons bedrijf en gaven we inzicht in de bedrijfsvoering. Vorig jaar werd de ledenavond in Giessenburg al meer aangekleed door de lezing van Foppe de Haan (voormalig trainer van Heerenveen en Jong Oranje, red.). ,,De opkomst was toen een stuk hoger dan normaal. Dit heeft ons doen besluiten om het dit jaar anders aan te pakken. Het Univé Zomerspektakel is gericht op een breder publiek. Vanzelfsprekend is het tijdens dit evenement nog steeds mogelijk om vragen te stellen aan de ledenraad en om inzicht te krijgen in de resultaten van 2009.”

Marketing medewerker Ilse Middelkoop: ,,We willen ons als bedrijf presenteren en onze klanten in de watten leggen.”

advertentie
advertentie