Univé wint publieksprijs

10 juni 2011 om 00:00 Nieuws

SLIEDRECHT - Univé heeft na een TNS Nipo onderzoek onder 10.000 klanten de Customer Centric DNA Award 2011 gewonnen. Deze publieksprijs werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Algemeen directeur Dik van Vuren van Univé Alblasserwaard zegt enorm trots te zijn. ,,Wij streven er naar om de wensen van onze klanten goed in beeld te krijgen en om hen van een optimale service te voorzien. Dat is wat de klant verwacht en waarmee wij ons onderscheiden. De klant staat bij ons centraal. Het is niet alleen dat Univé dat doet, het zit in het DNA van onze medewerkers'' aldus Dik van Vuren van Univé Alblasserwaard. ,,Voortdurend proberen onze medewerkers de dienstverlening nog verder te verbeteren zodat wij de klanttevredenheid nog verder kunnen verhogen. Want de prijs die we in ontvangst mochten nemen biedt geen garantie voor tevreden klanten in de toekomst.''

Naast deze publieksprijs is Univé ook trots op de andere prijzen die zij recent heeft ontvangen. Zo werd Univé door Marketresponse opnieuw uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke verzekeraar en bekroonde de Consumentenbond de Budget Rechtshulpverzekering van Univé tot beste koop. Daarnaast kwam het Comfortpakket van de Doorlopende Reisverzekering van Univé ook als beste uit de test van de Consumentenbond.

Alle prijzen van Univé zijn terug te zien op www.unive.nl/prijzenkast. Voor meer info: 0184-658555.

Foto: van Dik van Vuren, algemeen directeur Univé Alblasserwaard en Omstreken.

advertentie
advertentie