24 oktober 2013 om 00:00 Nieuws

Beste redactie,

Zaterdag start de Nationale Week van de Croquet. Een feest waarbij Nederlands populairste snack – de kroket – landelijk extra aandacht krijgt. Ook bij u in de regio wordt de Week van de Croquet gevierd in de horeca. In het bijgevoegde persbericht vindt u extra informatie over hoe Sliedrecht de Week van de Croquet viert.

Daarnaast is het mogelijk om gedurende deze week een lunch te winnen voor het hele bedrijf, mogelijk gemaakt door snackfabrikant Royaan (van Van Dobben en Kwekkeboom). Kijk hiervoor op facebookpagina’s van Van Dobben <https://www.facebook.com/vandobben.nl?fref=ts> en Kwekkeboom <https://www.facebook.com/kwekkeboom.nl?fref=ts> .

Met vriendelijke groet,

namens Royaan

Tessa Dijkman

T. 020 - 4525225

Meer informatie:

http://nieuws.creativevenue.nl/royaan <http://nieuws.creativevenue.nl/royaan>

www.weekvandecroquet.nl <http://www.weekvandecroquet.nl>

Wij houden u graag op de hoogte houden van ontwikkelingen rond Royaan. Mocht u hier geen informatie meer over willen ontvangen, stuur dan een mail naar pers@creativevenue.nl <mailto:pers@creativevenue.nl> . Wellicht dat u zich al heeft afgemeld voor onze berichtgeving. Wij doen ons best om afmeldingen zo snel mogelijk te verwerken. Excuses voor het eventuele ongemak.

Royaan B.V., Hoge Maat 8, 3961NC WIJK BIJ DUURSTEDE,

tel. 0343 596659

Persbericht

Wijk bij Duurstede, 22 oktober 2013

Ook Sliedrecht viert feestje voor de populairste snack van Nederland

Tweede editie van Nationale Week van de Croquet van start

Aanstaande zaterdag gaat de Nationale Week van de Croquet weer van start. Het is de tweede keer dat heel Nederland een feestje viert voor de lekkerste snacks van Nederland. De afnemers van Royaan, producent van Kwekkeboom en Van Dobben én organisator van de feestweek, zetten van 26 oktober tot en met 3 november letterlijk de lekkerste croquetten van ons land weer in de etalage. Bij verschillende horecagelegenheden in Sliedrecht kunnen consumenten al voor een klein bedrag genieten van de enige echte kwaliteitscroquet.

Om iedereen te laten smullen van de lekkerste snacks van Nederland kost een croquet van Kwekkeboom of Van Dobben tijdens de feestweek bij de deelnemende eetgelegenheden nog slechts 1,25 euro; het favoriete broodje croquet nog maar 1,75 euro. Liefhebbers van de populairste snack van Nederland kunnen in Sliedrecht voor hun croquetmoment terecht bij Cafetaria Het Kroontje, Klaas Vaak, Benny Snacks en Big Snack ?t Klavertje. Op de Facebookpagina van Van Dobben en Kwekkeboom kunnen echte fans via de locatiezoeker bovendien gemakkelijk uitzoeken op welke andere plekken in Nederland de premiumsnacks te verkrijgen zijn tijdens de feestweek.

Heel Holland sna(c)kt? naar een lekkere kroket

Royaan riep vorig jaar de Week van de Croquet in het leven als ode aan Nederlands populairste snack. De snackproducent wilde tijdens de feestweek heel Nederland de kans geven om de tanden in een echt lekkere croquet te zetten. In totaal namen ruim duizend horecaondernemers deel aan de succesvolle actieweek. Ook de landelijke media sprong vol enthousiasme in op het snackinitiatief.

Dit jaar pakt de snackproducent het nog een stuk grootser aan. De komende week zetten meer dan tweeduizend locaties de lekkerste croquetten van ons land in de schijnwerpers. Naast cafetaria’s en horecagelegenheden doen nu ook benzinestations en cateraars mee aan de feestweek.

Bart Bakker, CEO van Royaan: “We wisten al dat de kroket geliefd was onder Nederlanders. Dat is vorig jaar tijdens de Week van de Croquet volop bevestigd. Heel Holland snakt gewoon naar een lekkere croquet. Dus alle reden voor ons om de Week van de Croquet een vervolg te geven en de snack weer volop onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Iedereen in Nederland moet per slot van rekening kunnen genieten van een kwaliteitssnack die is gemaakt volgens de delicatessentraditie van Van Dobben en Kwekkeboom. ”

Win een croquetlunch voor het hele bedrijf

Echte liefhebbers kunnen tijdens de nationale feestweek overigens niet alleen zichzelf op een heerlijke croquet trakteren. Via de speciale actie op de Kwekkeboom of Van Dobben Facebookpagina maken zij vanaf 22 oktober ook kans op een smakelijke lunch. Tijdens de Week van de Croquet geeft organisator Royaan namelijk iedere werkdag een geheel verzorgde bedrijfslunch weg aan een echte fan. Meedoen is eenvoudig: het enige wat men hoeft te doen is simpelweg de Van Dobben of Kwekkeboom-fanpage liken op Facebook.

Voor meer informatie:

www.facebook.com/vandobben.nl

www.facebook.com/kwekkeboom.nl

Einde bericht

De beelden in de bijlage zijn vrij van rechten te gebruiken, fotobijschrift:

Heel Holland snackt naar een lekkere croquet. Van 26 oktober tot en met 3 november organiseert Royaan, producent van Van Dobben en Kwekkeboom, daarom de tweede editie van de Nationale Week van de Croquet. Tijdens deze feestelijke week is een kwaliteitscroquet van Van Dobben of Kwekkeboom op meer dan tweeduizend locaties al voor 1,25 euro verkrijgbaar en een broodje croquet voor 1,75.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Royaan BV, Marianne Aalders (Creative Venue, communicatieadvies en PR), via tel. 020 – 4525225/ 06 42150180 of e-mail m.aalders@creativevenue.nl <mailto:m.aalders@creativevenue.nl> .

Voor de voorwaarden van de actie, verwijzen wij u graag naar de website www.weekvandecroquet.nl of neem contact met ons op via tel. 0343 - 596630 of via e-mail weekvandecroquet@royaan.nl

Over Royaan

Royaan is actief op de Europese markt voor snacks, met de focus op de Nederlandse en Belgische foodservice en retailmarkt. Met een omzet van ?71 miljoen, is Royaan met name sterk in merkproducten voor snackbar/cafetaria’s, horeca en catering. Twee op de drie foodservice locaties verkoopt één of meerdere producten uit het Royaan assortiment onder de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Buitenhuis, Willie Dokter, Laan en KB. In het supermarktkanaal is Royaan aanwezig met de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Tjendrawasih en Mayam (Oosterse snacks).

Met een heldere zelfstandige koers gaat Royaan terug naar de basis van de sterke delicatessentraditie van de merken Van Dobben en Kwekkeboom, samengevat in de nieuwe missie: Nederland weer smaak geven. In deze missie staan vier kernwaarden centraal: eerlijk, vers, plezier en samen. Wat Royaan betreft krijgt de snack weer haar rechtmatige plaats in de belevingswereld van de consument: als lekkere, smaakvolle en verantwoorde kwaliteitsdelicatesse waar je bewust van kan genieten.

Royaan, snacken opnieuw ontdekken!

www.royaan.nl <http://www.royaan.nl>

Over Van Dobben

Van Dobben is vooral bekend van de ambachtelijke croquetten en bitterballen met zacht vloeiende ragout en een dunne krokante korst. De producten van Van Dobben zijn altijd van eerlijke slagerskwaliteit, stoer van vorm en royaal gevuld met alleen de allerbeste ingrediënten.

Iedereen die het liefst voor lekkere, herkenbaar Hollandse kwaliteit en gezelligheid gaat, kiest als vanzelfsprekend voor Van Dobben. De echte klassieke Hollandse snack van topkwaliteit.

Van Dobben, gewoon goud.

www.vandobben.nl <http://www.vandobben.nl>

Over Kwekkeboom

Kwekkeboom is de ultieme combinatie van kwaliteit en traditie. De producten van Kwekkeboom worden altijd met de beste ingrediënten, volgens origineel recept en met de grootste zorg bereid. Daarom zien ze er ook zo lekker uit! Dat geldt zowel voor de bekende croquet als dat mooie assortiment van nieuwe snacks. Kortom, verrassende en smaakvolle kwaliteitssnacks om echt lekker van te genieten.

Kwekkeboom richt zich op consumenten die bewust voor kwaliteit gaan. Als ze iets doen, doen ze het goed. Ook als ze snacken gaan ze voor het beste. Sterker nog. Ze snacken goed of ze snacken niet.

Kwekkeboom of anders niet.

www.kwekkeboom.nl

________________________________

Bij aankomst bij de Koninklijke BDU is dit bericht gecontroleerd op de aanwezigheid van virussen.

________________________________

Royaan B.V., Hoge Maat 8, 3961NC WIJK BIJ DUURSTEDE,

tel. 0343 596659

Persbericht

Wijk bij Duurstede, 22 oktober 2013

Ook Sliedrecht viert feestje voor de populairste snack van Nederland

Tweede editie van Nationale Week van de Croquet van start

Aanstaande zaterdag gaat de Nationale Week van de Croquet weer van start. Het is de tweede keer dat heel Nederland een feestje viert voor de lekkerste snacks van Nederland. De afnemers van Royaan, producent van Kwekkeboom en Van Dobben én organisator van de feestweek, zetten van 26 oktober tot en met 3 november letterlijk de lekkerste croquetten van ons land weer in de etalage. Bij verschillende horecagelegenheden in Sliedrecht kunnen consumenten al voor een klein bedrag genieten van de enige echte kwaliteitscroquet.

Om iedereen te laten smullen van de lekkerste snacks van Nederland kost een croquet van Kwekkeboom of Van Dobben tijdens de feestweek bij de deelnemende eetgelegenheden nog slechts 1,25 euro; het favoriete broodje croquet nog maar 1,75 euro. Liefhebbers van de populairste snack van Nederland kunnen in Sliedrecht voor hun croquetmoment terecht bij Cafetaria Het Kroontje, Klaas Vaak, Benny Snacks en Big Snack ?t Klavertje. Op de Facebookpagina van Van Dobben en Kwekkeboom kunnen echte fans via de locatiezoeker bovendien gemakkelijk uitzoeken op welke andere plekken in Nederland de premiumsnacks te verkrijgen zijn tijdens de feestweek.

Heel Holland sna(c)kt? naar een lekkere kroket

Royaan riep vorig jaar de Week van de Croquet in het leven als ode aan Nederlands populairste snack. De snackproducent wilde tijdens de feestweek heel Nederland de kans geven om de tanden in een echt lekkere croquet te zetten. In totaal namen ruim duizend horecaondernemers deel aan de succesvolle actieweek. Ook de landelijke media sprong vol enthousiasme in op het snackinitiatief.

Dit jaar pakt de snackproducent het nog een stuk grootser aan. De komende week zetten meer dan tweeduizend locaties de lekkerste croquetten van ons land in de schijnwerpers. Naast cafetaria’s en horecagelegenheden doen nu ook benzinestations en cateraars mee aan de feestweek.

Bart Bakker, CEO van Royaan: “We wisten al dat de kroket geliefd was onder Nederlanders. Dat is vorig jaar tijdens de Week van de Croquet volop bevestigd. Heel Holland snakt gewoon naar een lekkere croquet. Dus alle reden voor ons om de Week van de Croquet een vervolg te geven en de snack weer volop onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Iedereen in Nederland moet per slot van rekening kunnen genieten van een kwaliteitssnack die is gemaakt volgens de delicatessentraditie van Van Dobben en Kwekkeboom. ”

Win een croquetlunch voor het hele bedrijf

Echte liefhebbers kunnen tijdens de nationale feestweek overigens niet alleen zichzelf op een heerlijke croquet trakteren. Via de speciale actie op de Kwekkeboom of Van Dobben Facebookpagina maken zij vanaf 22 oktober ook kans op een smakelijke lunch. Tijdens de Week van de Croquet geeft organisator Royaan namelijk iedere werkdag een geheel verzorgde bedrijfslunch weg aan een echte fan. Meedoen is eenvoudig: het enige wat men hoeft te doen is simpelweg de Van Dobben of Kwekkeboom-fanpage liken op Facebook.

Voor meer informatie:

www.facebook.com/vandobben.nl

www.facebook.com/kwekkeboom.nl

Einde bericht

De beelden in de bijlage zijn vrij van rechten te gebruiken, fotobijschrift:

Heel Holland snackt naar een lekkere croquet. Van 26 oktober tot en met 3 november organiseert Royaan, producent van Van Dobben en Kwekkeboom, daarom de tweede editie van de Nationale Week van de Croquet. Tijdens deze feestelijke week is een kwaliteitscroquet van Van Dobben of Kwekkeboom op meer dan tweeduizend locaties al voor 1,25 euro verkrijgbaar en een broodje croquet voor 1,75.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Royaan BV, Marianne Aalders (Creative Venue, communicatieadvies en PR), via tel. 020 – 4525225/ 06 42150180 of e-mail m.aalders@creativevenue.nl.

Voor de voorwaarden van de actie, verwijzen wij u graag naar de website www.weekvandecroquet.nl of neem contact met ons op via tel. 0343 - 596630 of via e-mail weekvandecroquet@royaan.nl

Over Royaan

Royaan is actief op de Europese markt voor snacks, met de focus op de Nederlandse en Belgische foodservice en retailmarkt. Met een omzet van ?71 miljoen, is Royaan met name sterk in merkproducten voor snackbar/cafetaria’s, horeca en catering. Twee op de drie foodservice locaties verkoopt één of meerdere producten uit het Royaan assortiment onder de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Buitenhuis, Willie Dokter, Laan en KB. In het supermarktkanaal is Royaan aanwezig met de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Tjendrawasih en Mayam (Oosterse snacks). 

Met een heldere zelfstandige koers gaat Royaan terug naar de basis van de sterke delicatessentraditie van de merken Van Dobben en Kwekkeboom, samengevat in de nieuwe missie: Nederland weer smaak geven. In deze missie staan vier kernwaarden centraal: eerlijk, vers, plezier en samen. Wat Royaan betreft krijgt de snack weer haar rechtmatige plaats in de belevingswereld van de consument: als lekkere, smaakvolle en verantwoorde kwaliteitsdelicatesse waar je bewust van kan genieten. 

Royaan, snacken opnieuw ontdekken!

www.royaan.nl

Over Van Dobben

Van Dobben is vooral bekend van de ambachtelijke croquetten en bitterballen met zacht vloeiende ragout en een dunne krokante korst. De producten van Van Dobben zijn altijd van eerlijke slagerskwaliteit, stoer van vorm en royaal gevuld met alleen de allerbeste ingrediënten.

Iedereen die het liefst voor lekkere, herkenbaar Hollandse kwaliteit en gezelligheid gaat, kiest als vanzelfsprekend voor Van Dobben. De echte klassieke Hollandse snack van topkwaliteit.

Van Dobben, gewoon goud.

www.vandobben.nl

Over Kwekkeboom

Kwekkeboom is de ultieme combinatie van kwaliteit en traditie. De producten van Kwekkeboom worden altijd met de beste ingrediënten, volgens origineel recept en met de grootste zorg bereid. Daarom zien ze er ook zo lekker uit! Dat geldt zowel voor de bekende croquet als dat mooie assortiment van nieuwe snacks. Kortom, verrassende en smaakvolle kwaliteitssnacks om echt lekker van te genieten.

Kwekkeboom richt zich op consumenten die bewust voor kwaliteit gaan. Als ze iets doen, doen ze het goed. Ook als ze snacken gaan ze voor het beste. Sterker nog. Ze snacken goed of ze snacken niet. 

Kwekkeboom of anders niet. 

www.kwekkeboom.nl

advertentie
advertentie