Lekker zwemmen...

21 augustus 2008 om 00:00 Nieuws

Op een middag gingen onze kinderen (15 jaar, 13 jaar, 11 jaar en 7 jaar) naar de Lockhorst om te zwemmen. Geen probleem zo leek het bij de kassa, ze konden gewoon naar binnen zonder dat hen iets gevraagd werd. Binnengekomen waren ze amper nat toen ze uit het zwembad moesten komen. Een aardige mevrouw vroeg of ze allemaal hun zwemdiploma hadden. Omdat onze jongste zoon dat nog niet heeft en onze oudste zoon nog maar 15 jaar is, mochten ze niet meer zwemmen. Geen probleem werd hun meegedeeld, bij de kassa krijg je je geld terug. Daar ontstond nog meningsverschil of onze zoon 16 of 18 jaar zou moeten zijn om zijn broertje te mogen begeleiden. Daarna kon hij op geen enkele manier zijn geld terug krijgen. Het enigste wat hij kon krijgen waren tegoedbonnen. Hij werd daarop behoorlijk boos en zei: die mevrouw binnen zei dat ik mijn geld terug kon krijgen. Dan heeft die mevrouw het fout gezegd was het commentaar. Nadat hij met mij gebeld had zei ik vraag dan die tegoedbonnen maar. Toen ze thuis kwamen ging ik de bonnen bekijken. Tot mijn verbazing staat er achterop: tegoedbon i.v.m. fout receptie. Waarom dan niet gewoon het geld terug? Hier willen ze niet meer zwemmen. Bovendien blijken ze volop aan het werk, waardoor het recreatiebad niet eens is te gebruiken. Je verwacht dan toch wat meer vriendelijkheid.

Marjan Buitendijk,

Hardinxveld-Giessendam.

Naschrift van de redactie: Het Kompas heeft om een reactie gevraagd van Ton Bothoff, manager van bronbad De Lockhorst. Hij wenste geen commentaar te geven op het beschreven voorval, maar betreurde het dat mevrouw Buitendijk haar klacht niet rechtstreeks aan hem had gericht.

advertentie
advertentie