Onze hond Guusje genoot ook van het vangen van sneeuwballen!
Onze hond Guusje genoot ook van het vangen van sneeuwballen! Corina Bakker

Eindelijk weer eens winter!

4 januari 2026 om 14:09 Natuur en milieu Tips van de redactie

SLIEDRECHT Je zou haast vergeten hoe het was, maar het is zowaar weer echt winters in Nederland. In de nacht van vrijdag op zaterdag begon het te sneeuwen en die sneeuw houdt stevig aan. Resultaat: ook Sliedrecht en omgeving werd wakker in een prachtige winterse wereld. Wat dat betreft kunnen fotografen deze week hun lol op, want er wordt nog veel meer sneeuw, en vorst, verwacht.

Heb je ook mooie winterfoto’s? Deel ze met ons via kompas.sliedrecht@bdu.nl

Onze zoon Max bouwde met buurkinderen en zijn dochter Mia een prachtige iglo!
Eindelijk weer genoeg sneeuw voor een sneeuwpop!! Rode konen, koude vingers maar dat mag de pret niet drukken! 
Dana de Jong, Saar van Bruchem en Gijs van Bruchem hebben hun best gedaan!
Veel liefs vanuit de Zeemanweg Sliedrecht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Winterfoto Ouverture
Onze hond Guusje genoot ook van het vangen van sneeuwballen!
Afbeelding
Onze hond Guusje genoot ook van het vangen van sneeuwballen!
Rembrandtlaan  Sliedrecht
Het oorlogsmonument op de Stationsweg in Sliedrecht bedekt onder een dik pak sneeuw.
Anna- Wil Blokland en Luc van Dijk maakte een geweldige sneeuwpoort voor hun achterdeur op Baanhoek te Sliedrecht.
Wendy Duiker stuurde deze in.
Leo Zonnenberg maakte dit plaatje.
Een winters plaatje van Erna Dijkstra.
Wijnie van Kempen stuurde deze foto in.
Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie